ქოლ ცენტრის სტატისტიკა და რეპორტები
შეაფასეთ თქვენი ქოლ ცენტრის ეფექტურობა
სტატისტიკური ინფორმაცია დაგეხმარებათ შეაფასოთ თქვენი ქოლ ცენტრის მუშაობის ეფექტურობა, მომხარებელთან კომუნიკაციის ხარისხი და შიდა კორპორაციული პროცერსები. სწორად დაგეგმილი, ოპტიმიზირებული სისტემებით და მონიტორინგით მოემსახურებით მეტ მომხმარებელს ნაკლებ დროში. მარტივი ინტერფეისის საშუალებით შეძლებთ მიიღოთ დეტალური ინფორმაცია
- შეფასების ინდიკატორები (KPI)
- გრაფიკული და პროცენტული მაჩვენებლები
- ოპერატორების აქტივობის სტატისტიკა
- ზარების კატეგორიზაცია მახასიათებლების მიხედვით
- მომხმარებლის პოზიციონირების ანალიზი
- მოლოდინის საშუალო დროის ანალიზი
![](http://geonet.ge/files/site/images/side-images/statistics-kpis-002.png)
![დაკარგული ზარების მართვა](http://www.geonet.ge/files/site/images/test/missed-call.png)
დაკარგული ზარების დეტალური აღრიცხვა და მარტივი უკუკავშირი/Call Back
![სტატისტიკური მაჩვენებლები](http://www.geonet.ge/files/site/images/icons/icons8-statistics-100.png)
ზარების განაწილების მაჩვენებლები დღისა და თვის ყველაზე მეტად და ნაკლებად დატვირთული პერიოდების ანალიზისთვის
![გრაფიკული ცხრილები](http://www.geonet.ge/files/site/images/icons/icons8-pie-chart-128.png)
დატვირთვის გრაფიკული და პროცენტული მაჩვენებლები ქოლ ცენტრის მუშაობის ეფექტურობის შეფასებისთვის
![დაკარგული ზარების ანალიზი](http://www.geonet.ge/files/site/images/test/persons-number-symbol.png)
გათიშვის მომენტში რიგში საშუალო პოზიციონირება და მოლოდინის დრო
![ოპერატორების შეფასება](http://www.geonet.ge/files/site/images/test/group.png)
ჯამურად ნაპასუხები ზარების, მათზე რეაგირების სისწრაფისა და საუბრის საშუალო ხანგრძლივობის მაჩვენებლები
დაგვიკავშირდით
კითხვები გაქვთ? დაგვირეკეთ ან მოგვწერეთ